Visar inlägg med etikett Askar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Askar. Visa alla inlägg

2011-09-18

Altrad ask

Nu har jag frångått kortmakandet lite och altrat en ask som från början var helt vit.
Papperet kommer från Maja Design och på sidorna av locket har jag satt fast en spetskant.
Insidan blev också prickig, fast ett annat papper. Det gick åt en hel del designark till detta.
Blommorna kommer från min vän Annas butik Strömstad scrapbooking. Fjärilarna är utstansade med en punch från Martha Stewart och stämpeln är Inkido, om jag inte minns fel. Det var ett kul pyssel det här med askar, det kommer nog att bli många fler. Julen kommer ju rätt som det är.