Visar inlägg med etikett Magnolia. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Magnolia. Visa alla inlägg

2011-08-08

Magnolia skottkärra

Här har jag använt mig av en nyinköpt ministämpel från Magnolia föreställande en skottkärra. Papperet kommer från Maja Design (som vanligt).
Blommorna och dekorationsbären är också Magnolia. Stämpeln kommer från Inkido.
Stämpeln i närbild. Ett mycket användbart motiv.
Kortet i sin helhet.

2011-07-10

Magnolia-yra

 Firade min första semestervecka med att dra med maken (stackare) till Magnolias butik i Borås. Blev helt yr av alla fint som fanns där, är verkligen värt ett besök. Shoppade en hel del, bla denna fjärilsstämpel, textstämpeln, blomstansen och en massa pynt och papper.
Baksidan med min personliga stämpel beställd från Inkywings.
 Insidan med en kolibri-stämpel, också denna från Magnolia.

Grönt är skönt

Fotot blev lite skuggigt men detta kort inspirerades av ett av duktiga Pysselpinglans kort. Fjärilen är en stans från Spellbinders och alla kanter är sydda på symaskin. Bården är gjord med en Magnolia die som heter Lace Border. Denna die är ett av mina bättre köp och används mycket flitigt. Stämpeln är Magnolias "En hög med hjärtan".