Visar inlägg med etikett Sarah Kay. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sarah Kay. Visa alla inlägg

2011-07-18

Sommarflicka

Här har jag gjort ytterligare ett kort med en av mina Sarah Kay-stämplar. Flickan är färglagd med Promarkers. Jag har även försökt använda min Promarker-blender, men tycker att den är lite krånglig. Bården i mitten är gjord med hjälp av Magnolias "Lace cutting die".
Det rutiga papperet kommer från Ladybug & friends, och det blommiga från Maja Design.Alla kanter är sydda på maskin.
Textstämpeln kommer från Magnolia, och används flitigt. Den är här monterad på 3d-kuddar.
Hörnet är Spellbinders photo corners.

2011-07-10

Sarah Kay-stämpel

Här har jag gjort ett kort med en Sarah Kay-stämpel. Jag köpte ett gäng olika motiv och de är verkligen jättesöta. Jag minns motiven från 80-talet då de var på en del kylskåpsmagneter etc. Papperet kommer från Maja Design.