2011-08-12

Altheas julkortsutmaning - annorlunda julkort

Julkortsutmaningen hos Altheas mix denna vecka innebar att man skulle göra ett annorlunda julkort, men att det skulle kunna postas som ett julkort. Jag valde att göra ett zick-zackkort med papper från Maja Designs julkollektion och en julstämpel från Gorjuss. Längst upp har jag använt min punch från Martha Stewart.
Här är kortet från ena sidan med en stämpel med Viktor Rydbergs tomte-dikt stämplad. Det var lite svårt att få till ett bra foto då solen plötsligt tittade fram och jag var tvungen att fota snabbt för att hinna till jobbet.
 Här är andra sidan. Jätterolig men lite klurig utmaning.

2 kommentarer:

  1. Ett ljuvligt julkort och underbara papper har du användt. Gillar vikningen. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig! Vilka fina julkort du har gjort. Jag gillar dina olika insidor som du visat upp i din blogg :O)

    SvaraRadera